Filmy męska nagość od tyłu, oddawanie moczu

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje męska nagość od tyłu, oddawanie moczu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Lighthouse

6,9
8,7
Robert Eggers, wizjonerski reżyser arcydzielnego horroru The Witch, powraca z hipnotyzującą, halucynującą opowieścią o dwóch latarnikach, pracujących na tajemniczej, odległej wyspie w Nowej Anglii, w latach dziewięćdziesiątych XIX wieku. Obaj latarnicy (Willem Dafoe i Robert Pattinson) mierzą się z samotnością i odosobnieniem podczas wielkiego sztormu, który wydaje się nie mieć końca. Są skazani na walkę z własną silną wolą, potrzebami oraz – przede wszystkim – z tajemniczą siłą, która nad nimi krąży, ale której istnienie może im się tylko wydawać… Film jest przerażającą, pełną tajemnic podróżą w nieznane.
Cztery przyjaciółki ze szkolnych czasów obiecują sobie, że ich przyjaźń będzie trwać wiecznie. Choć każda z nich poszła w inną stronę, i kontakt z roku na rok zanikał, ich relacje się nie zmieniły. Pewnego dnia postanawiają wyruszyć w szaloną podróż na festiwal do Nowego Orleanu. Przyjaźń rozkwita na nowo, kiedy ujawnia się ich dzika natura.
Quentin Jacobsen – dla przyjaciół Q – od zawsze jest zakochany we wspaniałej koleżance, zbuntowanej Margo Roth Spiegelman. W dzieciństwie przeżyli razem coś niesamowitego, teraz chodzą do tego samego liceum. Pewnego wieczoru w przewidywalne, nudne życie chłopaka wkracza Margo w stroju nindży i wciąga go w niezły bałagan. Po czym znika. Quentin wyrusza na poszukiwanie dziewczyny, która go fascynuje, idąc tropem skomplikowanych wskazówek, jakie zostawiła tylko dla niego. Żeby ją odnaleźć, musi pokonać setki kilometrów. Po drodze przekonuje się na własnej skórze, że ludzie są w rzeczywistości zupełnie inni, niż sądzimy


Trójka przyjaciół mieszka w bardzo dużym i drogim mieszkaniu na przedmieściach Edynburga. Wspólnie postanawiają wynająć czwarty pokój. Na ich anons w gazecie zgłasza się przystojny i bogaty Hugo. Wszyscy są zadowoleni, ale następnego ranka przyjaciele odnajdują zwłoki Hugona i walizkę pełną pieniędzy, której postanawiają nie zwracać.
Ruth (Kate Winslet), młoda kobieta o niezwykłej urodzie, odkrywa pewnego dnia, że czegoś w jej życiu brakuje. Zauważa również upadek kultury i cywilizacji Zachodu. Decyduje się zatem na podróż do Indii, gdzie trafia do sekty prowadzonej przez Guru. Jej zaniepokojona rodzina próbuje ją stamtąd wydostać, prosząc o pomoc Amerykańskiego Radcę Prawnego, PJ Watersa (Harvey Keitel). - Trzy rzeczy trzeba zrobić - mówi Waters - i wszystko zakończy się w ciągu dwudziestu czterech godzin...

Amarcord

7,4
Zagadkowy tytuł oznaczający w dialekcie romańskim "pamiętam" znakomicie oddaje poetykę i nastrój tego obrazu. Jest to opowieść o jednym z miasteczek włoskiej prowincji w latach 1930 - 35, kiedy to największy wpływ na sytuację ówczesnych Włoch wywierał kościół i ideologia faszystowska. Przede wszystkim jest to jednak historia mieszkańców włoskiej prowincji - ludzi, których życie upływa obok głównych nurtów życia politycznego i społecznego. Jest to historia leniwego, zamkniętego w sobie, nieprzeniknionego życia włoskiej prowincji, historia obijactwa, mizernych uczuć, śmiesznych po trosze aspiracji i pragnień - mówił o swym filmie Fellini. Reżyser jest daleki od idealizowania wspomnień z dzieciństwa. Jego film jest w równej mierze krytyczny co szyderczy. A mimo to z każdego kadru przebija wzruszenie i czułość wobec spraw i ludzi tamtego świata. Wobec wspomnień, których okruchy uwiecznione zostały z niezwykłą siłą artystycznej wizji.
Joane oraz pochodząca z Mołdawii Lisa to dwie dziewczyny, których marzenia zderzają się z realiami życia w dzisiejszej Francji. Ich przyjaźń zawiązuje się w podparyskiej dzielnicy Bagnolet, w której markowe sklepy, centra handlowe i wymuskane ulice sąsiadują z niszczejącymi blokowiskami oraz pustoszejącymi osiedlami. Nad tym wszystkim górują dwa bliźniacze wieżowce – niegdyś symbole wielkości i dobrobytu, teraz zastygłe monolity wypełnione stalą i szkłem, totemy współczesnej cywilizacji.
Historia trudnej miłości między androgynicznym Sebastianem i zbuntowanym Andreasem. Poznają się przypadkiem w męskiej toalecie, kiedy jeden broni drugiego przed pobiciem. Nie pasują do wyobrażeń o stereotypowych Szwedach – kradną piwo ze sklepu, tańczą tango na dachu – bo chcą doświadczać życia na własnych zasadach. Sebastian ukrywa w sobie drugą naturę, kobietę imieniem Ellie, która tak fascynuje i pociąga Andreasa. Obaj szukają swojej tożsamości, nie mieszcząc się w sztywnych ramach narzucanych przez społeczeństwo.
19-letni Boni (Grégoire Colin), młody człowiek, pracuje przy pizzie. Od śmierci matki mieszka w rodzinnym mieszkaniu w Le Canet, popularnej dzielnicy na północy Marsylii. Zerwał wszelkie więzi ze swoim ojcem Felixem (Jacques Nolot), który odbudował swoje życie w Aix-en-Provence, a także z piętnastoletnią siostrą Nénette (Alice Houri), która mieszka w internacie. Nénette ucieka ze szkoły i dołącza do brata, który odmawiając jej azylu, decyduje się otworzyć przed nią drzwi, gdy dowiaduje się, że jest w ciąży i jest sama. Ich ojciec, walcząc z gangiem bandytów, próbuje przekonać Nénette do powrotu do domu. Otrzymuje obelgi od Boniego. Badanie zlecone przez ginekologa wskazuje na zaawansowany stan ciąży. Nénette próbuje samodzielnie dokonać aborcji, ale Boni interweniuje i przekonuje ją, by urodziła dziecko. Gdy ich ojciec zostaje postrzelony, Boni, uzbrojony w broń, postanawia ukraść dziecko, aby stworzyć mu prawdziwą rodzinę.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…